Questy to dodatkowe, nieobowiązkowe zadania, dzięki którym można sporo zarobić. Co miesiąc pojawiają się nowe Questy. Każdy z nich ma swój poziom trudności, rozróżniamy cztery:
- łatwy
- średni
- trudny
- legendarny
1) "Trop"
Pewnego zimowego dnia odnajdujesz w śniegu dziwne ślady których jeszcze nigdy nie widziałeś. Pójdziesz za nimi, czy sobie odpuścisz? Jeśli tak, dokąd prowadzą i do kogo należą? Jeśli się dowiesz, to co zrobisz z tą wiadomością?
Poziom trudności: łatwy
Minimalna długość: 20 linijek
Nagroda: 35 zm + 10(p)
Wykonali: Eclipse, Khaon
2) "Wróżbita"
Do stada przybył wędrowny wróżbita. Rzekomo potrafi wróżyć ze złotych monet. Jeden z członków stada zgodził się na przepowiedzenie przyszłości w zamian za kilka złotych monet. Wróżeniem wędrowca wkrótce zaciekawili się wszyscy. Cała sprawa komplikuje się, gdy wróżbita przepowiada, że wkrótce nastąpi katastrofa, która zniszczy całe stado. Co będzie tą katastrofą i jak jej zapobiec? A może starzec tak naprawdę nie potrafi wróżyć, chce tylko wyłudzić od stada pieniądze? Jeśli tak, jak przekonasz o tym resztę?
Poziom trudności: legendarny
Minimalna długość: 70 linijek
Nagroda: Zew mocy + 25(p)
Wykonali: Eclipse
3) "Mrok"
Zwykły poniedziałkowy poranek. Wstajesz, jesz śniadanie i już masz zamiar wyjść i cieszyć się życiem, a tu nagle... za oknem noc. Wszyscy są przerażeni i bezsilni, żadne zaklęcia nie działają. Na Telrian spadła klątwa nocy. Kto ją rzucił? Gdzie go znaleźć? Jak odwrócić urok? Czy podejmiesz się wyzwania uratowania świata? Jeśli tak, to czy wyruszysz samotnie, czy weźmiesz kogoś ze sobą? Pośpiesz się, od ciebie zależą dalsze losy stada...
Poziom trudności: trudny
Minimalna długość: 40 linijek
Nagroda: Róg Obfitości + 20 zm
Wykonali:
4) "Królowa Labiryntu"
Pewnego dnia wybierasz się na wycieczkę nad morze. Nagle słyszysz dziwny głos wydobywający się z pod piasku. Kopiesz w tym miejscu. Nagle wpadasz pod ziemię. Okazuje się, że jesteś w ogromnej jaskini. Nagle wszędzie zapalają się światła, widzisz piękną klacz i bogato zastawiony stół. Posilasz się i spędzasz z nią dużo czasu na rozmowach. Nagle klacz prowadzi cię do podziemnego labiryntu i tam zostawia. Co zrobisz? Jak się wydostaniesz? Jak biedzie przebiegać twoja ostateczna walka z podziemnym duchem?
Poziom Trudności: średni
Pewnego dnia wybierasz się na wycieczkę nad morze. Nagle słyszysz dziwny głos wydobywający się z pod piasku. Kopiesz w tym miejscu. Nagle wpadasz pod ziemię. Okazuje się, że jesteś w ogromnej jaskini. Nagle wszędzie zapalają się światła, widzisz piękną klacz i bogato zastawiony stół. Posilasz się i spędzasz z nią dużo czasu na rozmowach. Nagle klacz prowadzi cię do podziemnego labiryntu i tam zostawia. Co zrobisz? Jak się wydostaniesz? Jak biedzie przebiegać twoja ostateczna walka z podziemnym duchem?
Poziom Trudności: średni
Minimalna długość: 30 linijek
Nagroda: 15(p)
Wykonali:
Twórca: Reamonn5) "Klątwa Przywódcy" Nagroda: 15(p)
Wykonali:
Nagle przywódca twojego stada umiera na dziwną i nieznaną chorobę. Jeszcze dziwniejsze jest to, że według testamentu to właśnie ty masz zając jego miejsce! Innym członkom wydaje się to niesprawiedliwe i w stadzie rozpętuje się wojna. Na domiar złego pewnego dnia zaczynasz czuć się gorzej. Wystraszony myślą, że ciebie też dopadła ta choroba szukasz odpowiedzi. Wszystkie wskazówki doprowadzają cię jednak do założenia, że teka choroba nie istnieje, oraz przywódce rzekomo widziano ostatniego dnia w pobliskim mieście. Co się dzieje? Czyżby przywódca powrócił z drugiego świata? A może to wszystko było tylko dobrze uknutą intrygą?
Poziom trudności: trudny
Minimalna długość: 50 linijek
Nagroda: 100 zm
Wykonali:
Twórca: Reamonn
Nagroda: 100 zm
Wykonali:
Twórca: Reamonn
6) "Królestwo Jednorożców"
Pewnego dnia podczas spaceru po lesie znajdujesz tajemnicze lusterko. Gdy wpatrujesz się w swoje odbicie czujesz jakąś dziwną moc. Mdlejesz, a kiedy się budzisz okazje się, że znajdujesz się w innym świecie - Królestwie Jednorożców. Nie są to jednak zwykłe jednorożce, ponieważ ich rogi różnią się od naszych. Królowa tych jednorożców zaniepokojona twoim wyglądem podaje ci specjalny napój, po którym tobie również wyrasta taki róg. Twoje życie obraca się o 180 stopni. Musisz stawić czoło nowej magi i ją okiełznać. Z czasem jednak okazuje się, że jedynym sposobem na powrót do domu jest przywrócenie twojej dawnej postaci. Jakiego dokonasz wyboru? Czy zostaniesz w tamtym świecie i będziesz poprawiał swoje umiejętności, czy zaczniesz szukać sposobu na powrót do domu, mimo że wszyscy twierdzą, że to niemożliwe?
Poziom trudności: Trudny
Minimalna długość: 50 linijek
Nagroda: Serum Jednorożca
Poziom trudności: Trudny
Minimalna długość: 50 linijek
Nagroda: Serum Jednorożca
Wykonali:
Twórca: Réamonn
HO HO HO! Święta już za pasem! Z tej okazji mamy dla Was opcjonalny konkurs!
Wybierz jeden z podanych tematów:
- napisz i opisz 10 wymyślonych przez ciebie tradycji świątecznych które moglibyśmy obchodzić w HH
- napisz opowiadanie pt. Święta w HH. Długość min. 20 linijek. Jeśli będzie w nim uczestniczyło całe stado - zdobędziesz więcej punktów.
Nagroda:
-200 zm
- gałązka jemioły (jeśli posiadasz taki przedmiot możesz pocałować wybranego konia, który nie ma partnera dnia w opowiadaniu)
Twórca: Réamonn
Prace należy wysyłać do 1 stycznia
Wyniki zostaną ogłoszone 5 stycznia
Szczęśliwego Nowego Roku! Czy Twoim zdaniem te słowa są zdecydowanie nadużywane w tym okresie? .
Znudzeni Sylwestrowym balowaniem i Noworocznym porankiem? Żaden problem! Przygotowaliśmy dla was kilka gier i zupełnie nowych noworocznych Questów! Życzymy Wesołego Nowego Roku!
ll Rebus
lV Rebus
One się w ogóle kiedyś skończą??? A nie. To ostatni. Uff..
Rozwiąż powyższe rebusy i wyślij w wiadomości na howrse odpowiedzi na nie. Wśród konkursowiczów wylosujemy nagrody- niespodzianki! ;)
Oczywiście no może też zabraknąć noworocznego konkursu pisanego. Oto on!
Wybierz jeden z podanych tematów:
• Opowiadanie pt. 'Sylwester w Heaven Hooves'. W opowiadaniu musi brać udział przynajmniej 2 członków stada. Długość min. 20 linijek.
• Narysuj obrazek przedstawiający fajerwerki (wiemy, że nie wszyscy są artystyczną duszą, proszę jednak abyście się trochę postarali)
• Do stada przyjeżdża nowy sprzedawca! Co według ciebie mógłby sprzedawać? Wymyśl 5 produktów, nadaj im fantazyjne nazwy i wymyśl ich zastosowanie oraz ceny. Najbardziej kreatywne (i użyteczne) pomysły zostaną wprowadzone do sklepu!
Nagrody:
• 50 punktów
• 100 zm
• Dla każdego uczestnika:
Do wyboru:
• niebieskie fajerwerki - zmień kolor swojego imienia
• żółte fajerwerki - twój koń młodnieje o rok
• fioletowe fajerwerki - za ich pomocą możesz zmusić wybraną osobę do napisania opowiadania na wybrany przez ciebie temat
• zielone fajerwerki - dostajesz dowolny przedmiot ze sklepu do 40 zm
• czerwone fajerwerki - po ich użyciu wyruszasz w podróż podczas której odnajdujesz nowe miejsce (musi ona zostać opisana, tak samo jak miejsce oraz dodatkowo należy dodać jego zdjęcie). Za odkrycie nowego miejsca można dostać kilka punktów
• różowe fajerwerki - zmień swoje stanowisko na inne (na tej samej randze). Pozwalają dołączyć do stanowiska na którym jest limit członków.
• tęczowe fajerwerki - możesz wylosować dowolny z powyższych fajerwerków. W końcu wszyscy kochają niespodzianki!
Twórca: Reamonn ( nagroda za pomysł i opracowanie: 100(p) )
ŻYCZYMY SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
Do wyboru:
• niebieskie fajerwerki - zmień kolor swojego imienia
• żółte fajerwerki - twój koń młodnieje o rok
• fioletowe fajerwerki - za ich pomocą możesz zmusić wybraną osobę do napisania opowiadania na wybrany przez ciebie temat
• zielone fajerwerki - dostajesz dowolny przedmiot ze sklepu do 40 zm
• czerwone fajerwerki - po ich użyciu wyruszasz w podróż podczas której odnajdujesz nowe miejsce (musi ona zostać opisana, tak samo jak miejsce oraz dodatkowo należy dodać jego zdjęcie). Za odkrycie nowego miejsca można dostać kilka punktów
• różowe fajerwerki - zmień swoje stanowisko na inne (na tej samej randze). Pozwalają dołączyć do stanowiska na którym jest limit członków.
• tęczowe fajerwerki - możesz wylosować dowolny z powyższych fajerwerków. W końcu wszyscy kochają niespodzianki!
Twórca: Reamonn ( nagroda za pomysł i opracowanie: 100(p) )
ŻYCZYMY SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
Masz pomysł na jakiś Quest albo Konkurs? Na co czekasz - zgłoś go do jednego z administratorów!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz